שתי החטופות ששוחררו כמחווה לפוטין נכנסו לישראל

    קובי פינקלר No Comments on שתי החטופות ששוחררו כמחווה לפוטין נכנסו לישראל
    23:59
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on סופית: הגה"צ ר' מיילך בידרמן ידליק בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות הביטחון קיבלו לידיהם בשטח ישראל, את שתי החטופות הישראליות בעלות האזרחות הרוסית, ששוחררו ללא כל תמורה, כחלק מהמחווה של חמאס לנשיא רוסיה פוטין. המשוחררות הן ילנה טרופנוב, בת 50 ואירנה טטי, בת 73. בהמשך הערב צפויים להשתחרר קבוצה נוספת, של חמישה ילדים וחמש נשים, במסגרת הפעימה השישית.

    לאחר הודעתו של נתניהו על המשך הלחימה בתום הפסקת האש, הרמטכ"ל הרצי הלוי אישר את התוכניות המבצעיות להמשך הלחימה והתמרון הקרקעי בעזה וציין, כי צה"ל יודע מה צריך לעשות, ומוכן לשלב הבא.

    גם שר הביטחון יואב גלנט שקיים הערכת מצב מיוחדת עם ראשי מערכת הביטחון, שב ואמר, כי ישראל עושה כל ניסיון להשבת כל החטופים,
    וכי כוחות צה"ל באוויר, ביבשה ובים מוכנים לחידוש הלחימה באופן מיידי.

    דובר צה"ל דניאל הגרי אמר אף הוא הערב, כי צה"ל נערך לתרחיש של הארכת המתווה לשחרור החטופים, לצד הכנה לחידוש הלחימה בעזה.

    נשיא המדינה יצחק הרצוג ימריא מחר לביקור בדובאי שבאיחוד האמירויות, שם הוא יקיים סדרת פגישות מדיניות עם שורת מנהיגים מרחבי העולם, ואף צפוי לנאום בוועידת האקלים שתיערך במקום. הרצוג יחשוף בפני מנהיגי העולם, את הזוועות שביצע חמאס ואף ידגיש את האיום הביטחוני המהותי העומד בבסיס יציאתה של ישראל למלחמה, נוסף לכך, ירתום הנשיא את מנהיגי העולם, למאמץ להשבת כלל החטופים המוחזקים בעזה.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי רשויות בעוטף, והתחייב להם, כי ישראל תשקם את היישובים, תרחיב אותם ותוסיף עוד יישובים".
    עוד הוא אמר, עם ישראל נאחז בציפורניים באדמתו, הדף את המרצחים, ועכשיו אנחנו בתוך הפעולה שתימשך עד סופה".



    0 תגובות